Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål

1-2 hverdage med DAO & GLS.

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med et sporingsnummer. Du kan bruge dette sporingsnummer til at følge din pakkes rejse og få opdateringer om dens status.

Kontakt Team@safecarry.dk hvis du har brug for vores hjælp eller har et spørgsmål.

Vask af Cozy Pillow: Fjern bomuldsbetrækket, og vask det i hånden! Cozy Pillow er ikke egnet til maskinvask.

Vores 30-dages tilfredshedsgaranti er vores løfte om, at du kan prøve vores produkter uden risiko. Vi er så sikre på, at vores produkter vil give dig det du har brug for, at vi tilbyder en 30-dages gå garanti. Prøv vores produkter i 30 dage, og hvis du ikke er tilfreds med dem, kan du returnere dem til os og få dine penge tilbage.

Ordre fra D.18/11-2024 kan byttes frem til D.15/1-2024.

Også selvom købt på tilbud.

Hele tasken har RFID-blokering for at holde dine personlige oplysninger beskyttet.

Sleekbag, der er RFID sikret, har et indbygget lag, der afviser radiostråler og beskytter dine kreditkort og andre personlige dele.

Vores fragtpriser er fra 39 kr. til en selvvalgt pakkeshop og 49 kr. for hjemmelevering.

Handler du for over 350 kr., får du gratis levering til pakkeshop.

Vi tilbyder forskellige forsendelses metoder som alle kan ses ved betaling. På nuværende tidspunkt bruger vi DAO og GLS inden for kort tid, da det er disse som har givet størst glæde hos vores kunder.

Vi har desværre ingen fysisk butik endnu, hvor du kan komme og afhente eller se produktet. Men skriv til os på Team@safecarry.dk, for eventuelt at få mulighed for at komme forbi vores Lager. 

Du bør modtage et Track & Trace link indenfor 1-2 hverdage efter, at du har aflagt din bestilling. Har du efter 1-2 hverdage ikke modtaget dit Track & Trace link, skal du kontakte vores kundeservice på Team@safecarry.dk

Dit ordrenummer finder du i din ordrebekræftelse, som du bør modtage umiddelbart lige efter bestilling. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så tjek eventuelt din spam eller uønsket mail. Dit ordrenummer starter med #TN. 

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, må du meget gerne kontakte vores kundeservice på Team@safecarry.dk

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Hvis du får brug for at returnere din ordre, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail på Team@safecarry.dk

Hvis du ønsker refundering af et eller flere produkter, kontakt venligst vores kundeservice på Team@safecarry.dk

Vi håndterer retursager hver fredag på vores lager, så hvis du har sendt en retur pakke så giv det venligst en uge fra modtagelse så skulle du gerne modtage en mail på din pakke er modtaget og dine penge vil blive refunderet.

Fra din returpakke er modtaget på vores lager, tager det typisk 7-9 hverdage før pengene er på din konto.